Deborah Prêt à Porter – 08 Unplugged

Kad je počela cela ta frka oko taupe lakova kao što je poznati Chanel Particulière, iskreno nisam shvatala razlog takve opšte pomame. Međutim, vremenom je skoro svaki brand nastojao da izbaci sličnu nijansu, pa sam odlučila da probam kako bi takva boja izgledala na meni. Izbor je pao na Deborah Prêt à Porter – 08 Unplugged.

Odabrala sam ovaj lak zbog prilično vidljivog ljubičastog podtona, jer su mi takvi taupe lakovi dosta lepši od onih sa braon ili zelenkastim podtonom. Kvalitetom laka sam se posebno oduševila, savršeno je pigmentovan, tako da je jedan sloj sasvim dovoljan, pogotovo za kratke nokte, na kojima ovakve nijanse najviše i volim. Takođe, postojanost mu je i bez top coat-a odlična. Nažalost, Unplugged više ne može da se nađe u prodaji jer je bio deo limitirane kolekcije od pre godinu ili dve, ali mi se čini da je China Glaze – Below Deck odlična zamena za njega, kad je nijansa u pitanju.

Na slikama su dva sloja laka bez top coat-a.

Hvala što me pratite. 🙂

